Új ISUZU modellek

Gyakori kérdések a Zakartól

Kérdése van? Amennyiben nem találja a Gyakran Ismételt Kérdések között a választ, akkor kattintson ide és írja meg nekünk kérdését.

1. Előre kell időpontot egyeztetnem, vagy bármikor bemehetek, azonnal fogadnak?

Nyitvatartási időben szeretettel várjuk, de mindenképpen érdemes időpontot egyeztetni kollégáinkkal. Ha autót szeretne vásárolni és biztos akar lenni benne, hogy a kipróbálni kívánt autó rendelkezésre áll, illetve szeretne exkluzív egyedi tárgyalási időpontot foglalni akkor kérem keresse Zápor Miklóst az alábbi elérhetőségek egyikén: 0620-477-49-73 vagy miklos.zapor@zakartsa.hu

Amennyiben gépjárművét szervizbe szeretné hozni mindenképpen érdemes telefonon időpontot foglalni, mert szervizünk előjegyzés alapján dolgozik. Ezt az alábbi elérhetőségek egyikén teheti meg: Erős Zoltán 0620-319-78-85 vagy Hegedűs Csaba 0620-428-96-44

2. Az átvizsgálásért tényleg nem kell semmit sem fizetni?

Számunkra nagyon fontos, hogy ügyfeleink mindig kifogástalan műszaki állapotban lévő gépjárművekkel közlekedjenek, így ha szervizünket meglátogatja és kíváncsi, hogy gépjárműve milyen műszaki állapotban van, akkor mi ezt díjmentesen elvégezzük Önnek és a szükséges alkatrészekről és munkák elvégzéséről árajánlatot adunk.

3. Lehet bankkártyával fizetni?

Az alábbi típusú bankkártyákat fogadjuk el: Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron. A hatósági díj kizárólag készpénzben fizethető.

4. Van lehetőség a gumik tárolására?

Igen, van rá lehetőség. A féléves tárolás díja 4.065 Ft/garnitúra.

5. Új autó vásárlásakor beszámítják a használt autómat?

Igen, új autó vásárlásakor beszámítjuk a vételárba a használt gépjárművét.

6. Tudok-e autót bérelni?

Van rá lehetőség. Bővebb információért vegye fel velünk a kapcsolatot.

7. Vállalnak-e műszaki vizsgáztatást?

Természetesen vállalunk.